MyGourmet e-poe ostutingimused

Andmed: MyGourmet OÜ reg.kood 16109532 KMKR nr EE101556916 Helgi tee 2, Peetri alevik, Rae vald, Harjumaa 75312 info@mygourmet.ee (+372) 569 589 55

Kõik E-poe kasutajad on allnähtuvate kasutustingimustega seotud.


1. ÜLDSÄTTED

1.1 Käesolevad MyGourmet e-poe ( edaspidi: e-pood ) müügitingimused ( edaspidi: tingimused ) kehtivad MyGourmet e-poest ostmisel internetiaadressilt https://www.mygourmet.ee. Tingimused kehtivad kõigi isikute ( edaspidi: klient ) ja müüja vahel MyGourmet e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2 Müüjal on õigus ühespoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://www.mygourmet.ee/kasutustingimused/.

2. TOODE JA HIND 

2.1. E-poes kajastatud Toodete pildid on illustreerivad.

2.2. Toodete hinnad e-poes on toodud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

2.3. Transporditasu ei lisandu, kui tellimus ületab  (juhul kui see lisandub) on eraldi välja toodud enne Tellimuse eest maksmist.

2.4. MyGourmet´l on õigus muuta pakutavate Toodete hindu. Kliendile kehtivad hinnad, mis on e-poes avaldatud Tellimuse tegemise hetkel, v.a juhtudel, kui Toote vale hind avaldati tehnilise vea või rikke tõttu või kui Klient pidi aru saama, et tegemist on veaga (ilmselgelt vale müügihind).

2.5. Kaalu järgi müüdavate Toodete puhul võib Toodete lõplik hind Tellimuse täitmisel muutuda.

2.6. Juhul kui kaalutoote komplekteerimisel kujuneb Toote lõplik hind vastavalt tegelikule kaalule väiksemaks, tagastab MyGourmet Kliendi poolt tasutud ja kaalutoote lõpliku hinna vahe Kliendile 14 tööpäeva jooksul alates Tellimuses esitatud kättetoimetamise kuupäevast.

2.7. Juhul kui kaalutoote komplekteerimisel kujuneb selle lõplik hind vastavalt tegelikule kaalule suuremaks kui Kliendi poolt tasutud, ei ole Klient kohustatud vastavas osas juurdemakset tegema.

2.8. Juhul kui komplekteerimisel tuleb Toode asendada (vastavalt Kasutustingimuste punktile 3.6.4) ning asendustoote hind on Kliendi tellitud Toote hinnast madalam, tagastab MyGourmet tellitud Toote ja asendustoote hinna vahe Kliendile 14 tööpäeva jooksul. Juhul, kui asendustoote hind on Kliendi tellitud Toote hinnast kõrgem, ei ole Klient kohustatud vastavas osas juurdemakset tegema.

3. TELLIMUSE ESITAMINE

3.1. Ostu tegemiseks tuleb Kliendil E-poe keskkonnas esitada Tellimus.

3.2. Tellimusi saab MyGourmet e-poes esitada kas registreeritud püsikliendina sisse logides või anonüümse kliendina. E-poe püsikliendiks registreerimiseks tuleb Kliendil täita vastav registreerimistaotlus ja nõustuda Kasutustingimustega.

3.3. Klient valib e-poest välja soovitud kaubad, lisab ostukorvi.ja vajutab nupule „Osta“.

3.4. Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest müüja poolt esitatud arve PDF-formaadis. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile. Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil kinnitus tellimuse kohta.

3.5. MyGourmet ei vastuta Tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mistahes muude tagajärgede eest.

3.6. Kuller toob toote kliendi poolt märgitud aadressile 1-2 tööpäeva jooksul tellimuse esitamisest alates. Kohaletoimetamisele eelnevalt võetakse kliendiga ühendust sobiva kohaletoimetamise kellaaja kokkuleppimise suhtes.

3.6.1. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab MyGourmet kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve. Kui Tellimuse kinnituses on vigu (mittesoovitud kaubad, kogused vmt), on Klient kohustatud viivitamata ühendust võtma MyGourmet klienditeenindusega numbril +372 569 589 55 või e-posti aadressil info@mygourmet.ee

3.6.2. Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.

3.6.3. Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab Müüja kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul alates Tellimuses esitatud kättetoimetamise kuupäevast.

3.6.4. Juhul kui MyGourmet´l ei ole Tellimuse komplekteerimisel võimalik kliendi tellitud Toodet soovitud koguses tarnida, on MyGourmet´l õigus Toode omal äranägemisel või Kliendiga telefonitsi konsulteerides asendada.

3.10. Kui MyGourmet´l ei ole võimalik Toodet asendada või kui Klient Tellimuse kättesaamisel asendust heaks ei kiida ja sellest loobub, tagastatakse puuduoleva Toote maksumus Kliendile 14 tööpäeva jooksul alates Tellimuses esitatud kättetoimetamise kuupäevast.

3.11. MyGourmet´l on õigus Tellimuse täitmisest loobuda, teavitades sellest Klienti e-posti teel koos loobumise põhjusega. Juhul kui MyGourmet loobub Tellimuse täitmisest, tagastatakse Tellimuse maksumus Kliendile 7 tööpäeva jooksul alates Tellimuses esitatud kättetoimetamise kuupäevast.

4. MAKSEVÕIMALUSED JA TAGASTUSED

4.1. Müük toimub siis, kui Klient on teinud ülekande väljastatud arve alusel.

4.2. Kõik tagastused, mida MyGourmet teeb Kliendile, tehakse Kliendi samale arvelduskontole, millelt Tellimuse eest tasuti.

5. TELLIMUSE KÄTTETOIMETAMINE JA ÜLEANDMINE

5.1. Tellimuse kättetoimetamine toimub vaid E-poes kirjeldatud piirkondades.

5.2. Tellitud Tooted saadetakse Kliendi antud aadressile kulleriga. Selleks tuleb Kliendil valida Tellimuse vormistamisel kuupäev ja kellaaeg ning määrata aadress.

5.2.1 Tooted toimetatakse määratud aadressile. Kliendi juurde jõudes võtab kuller Kliendiga ühendust telefoninumbril, mille klient on MyGourmet´le andnud. Lisaks saadab MyGourmet Kliendile SMS’i teavitamaks kulleri väljumisest vahelaost.

5.2.2 Klient peab tagama Tellimuses märgitud ajal ja aadressil toodete vastuvõtmise. Juhul kui Klient ei vasta telefonile ja/või ei taga Toodete vastuvõtmist kulleri esmakordsel jõudmisel Kliendi määratud asukohta või muutub Toodete üleandmine kokkulepitud ajal muu Kliendipoolse asjaolu tõttu võimatuks, loeb MyGourmet, et klient on Tellimusest loobunud. Juhul kui MyGourmet´l ei õnnestu Tooteid kätte toimetada Tellimuses esitatud ajal MyGourmet´st tuleneva asjaolu tõttu, kohustub MyGourmet sellest Klienti viivitamatult teavitama Kliendi poolt MyGourmet´le avaldatud kontakttelefonil või e-posti vahendusel. Mõlemal ülaltoodud juhul on Kliendil õigus MyGourmet’ga ühenduda ja leppida kokku uus aeg, mil kuller Tellimuse Kliendini toimetab või selles, et Klient läheb MyGourmet lattu Tellimusele ise järgi.

5.2.3 Toodete kahjustumise või kadumise risk läheb Kliendile üle Tellimuse kättesaamisest.

5.2.4 Tellimuse üleandmisel kohustub Klient kohe kontrollima kättetoimetatud Toodete vastavust ja komplektsust. Tellimuse mittevastavused (nt defektsed või katkises pakendis Tooted, mitte tellitud Tooted, sobimatud asendustooted jmt) on Klient kohustatud kohe kullerile tagastama. Vastasel juhul loetakse Tellimus kohaselt täidetuks.

6. LEPINGUST TAGANEMINE, TOODETE TAGASTAMINE

6.1 Tarbijast Kliendil on õigus lepingust taganeda (Toodetest loobuda) 14 kalendripäeva jooksul Toodete kättesaamisest alates, edastades selleks lepingust taganemise avalduse e-postiaadressil info@mygourmet.ee. Avalduses märgib Klient arve numbri ja Toote nimetuse, millest soovib taganeda.

6.2 Tagastatavad Tooted tuleb üle anda MyGourmet klienditeeninduse aadressil Helgi tee 2, Peetri alevik, Rae vald, Harjumaa 75312. Toodete tagastamisega seotud kulud kannab Klient. 

6.3 Kliendil on õigus lepingust taganeda (Tooted tagastada) vaid juhul, kui Tooted on kasutamata ja rikkumata ning originaalpakendis.

6.4 Taganemisõigus ei kohaldu:

6.4.1 sellise asja üleandmisel, mis rikneb või vananeb kiiresti.

6.4.2 sellise suletud pakendis asja üleandmisel, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud.

6.4.3 asja üleandmisel, mis oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada.

7. PRETENSIOONIDE ESITAMINE


1. Toodete lepingutingimustele mittevastavuse korral on Kliendil õigus tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.

2. MyGourmet ei vastuta Toote lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis on tekkinud Kliendi tegevusest ja/või tegevusetusest, sh Toote mittesihipärasest kasutamisest või mittenõuetekohasest säilitamisest (säilitamistingimuste järgimata jätmine).

3. Klient kohustub MyGourmet´d teavitama Toote mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest, st esitama pretensiooni.

4. Pretensiooni saab esitada e-postiaadressile info@mygourmet.ee või MyGourmet aadressile Helgi tee 2, Peetri alevik, Rae vald, Harjumaa 75312. Pretensioonis tuleb märkida Kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, Tootel ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

5. Juhul kui Klient ei ole pretensiooni korral nõus MyGourmet pakutava lahendusega, on Tarbijast Kliendil õigus pöörduda tarbijakaitseameti ja selle juurde moodustatud tarbijavaidluste komisjoni poole, mille pädevuses on lahendada tarbija ja kaupleja vahelisest lepingust tulenevaid tarbija algatatud tarbijavaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Menetlusreeglitega saab tutvuda aadressil www.komisjon.ee. Tarbijavaidluste komisjoni sekretariaat asub aadressil Rahukohtu 2, 10130 Tallinn, tel. 6 201 920, e-post: avaldus@komisjon.ee

8. VASTUTUS

8.1. MyGourmet ja klient vastutavad teineteise ees Kasutustingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahjude eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.2. Klient vastutab E-poe püsikliendiks registreerimise vormil või Tellimuse vormistamisel esitatud andmete õigsuse eest. Kui Klient esitab puudulikud või ebakorrektsed andmed, ei vastuta MyGourmet sellest tingitud tagajärgede eest ning MyGourmet´l on õigus nõuda Kliendilt sellest tingitult tekkinud kahjude hüvitamist.

8.3. Klient vastutab E-poe veebikeskkonda sisselogimiseks vajaliku salasõna turvalise kasutamise eest ja kohustub tagama, et tema salasõna ei satu kolmandate isikute (sh alaealiste perekonnaliikmete) valdusesse.

8.4. Juhul kui Kliendil on kahtlus, et tema sisselogimisandmed on sattunud kolmanda isiku valdusesse, kohustub Klient sellest MyGourmet´d teavitama ning otsekohe salasõna muutma.

9. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

9.1. MyGourmet töötleb Kliendi esitatud isikuandmeid kooskõlas isikuandmete kaitse seaduses kehtestatud nõuetega.

9.2. Töödeldavateks isikuandmeteks on andmed, mida küsitakse Kliendilt konto registreerimisel ja/või Tellimuse vormistamisel (ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, ostukorvi sisu ja ostude ajalugu).

9.3. MyGourmet töötleb Kliendi isikuandmeid Tellimuste täitmiseks (sh Tellimusega seotud teadete edastamiseks), Toodete eest tasumiseks, Toodete kättetoimetamiseks ning personaalsete pakkumiste koostamiseks.

9.4. Kliendi isikuandmete vastutav töötleja on MyGourmet OÜ, reg.kood 16109532, Helgi tee 2, Peetri alevik, Rae vald, Harjumaa 75312

9.5. MyGourmet ei edasta Kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a:

9.5.1. kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik Toodete Kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks;

9.5.2. Tellimuses sisalduvate Toodete tarnijatele (kliendi nimi ja telefoninumber) Tellimuse täitmiseks ja klienditeeninduse tagamiseks.

9.6. Punktides 9.5.1 ja 9.5.2 sätestatud juhtudel töödeldakse Kliendi isikandmeid eranditult Tellimuse täitmise otstarbel ning volitatud töötlejad tagavad sama isikuandmete kaitse taseme nagu MyGourmet.

9.7. Kliendil on igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega ning nõuda nende andmete parandamist või kustutamist, v.a kui seadus sätestab teisiti.

9.8. Kui Klient on avaldanud soovi saada MyGourmet uudiskirju ja/või personaalseid pakkumisi, on Kliendil alati õigus nendest loobuda, saates vastavasisulise teavituse MyGourmet e-posti aadressileinfo@mygourmet.ee või vajutades iga pakkumise juures näidatud vastavale lingile.